عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


برهانی: پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد/ژوزه بداند این دربی فرق می‌کند

به گزارش آبیته دات کام آرش برهانی در گفت‌وگو با فارس در خصوص بازی با ملوان، دربی ۷۵ و روند استقلال قبل از بازی روز جمعه صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانیم.

فارس: چرا در بازی با ملوان متوقف شدید؟

درست است که یک امتیاز گرفتیم اما این بهترین بازی استقلال در ۵ بازی اخیر بود. من فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده شویم اما به یک امتیاز رسیدیم.

فارس:‌ در این بازی اتفاقی افتاد که سر و صدای زیادی به پا کرد. واقعا عمدی در لگد کردن پای حریف نداشتی؟

بازیکنان ملوان به اندازه دو بازی دویدند و دیدید سه بازیکن آنها پایشان درد گرفت و دو نفر از آنها هم تعویض شدند. آن بازیکن در کل بازی برای ما مشکلاتی را به وجود آورد اما متأسفانه خیلی‌ها برای خودشان تحلیل کردند و حرف‌هایی زدند. در ۱۱ سالی که در فوتبال حرفه‌ای هستم تاکنون هیچ‌کس چنین صحنه‌ای را از من ندیده است. آقایان دنبال فرصت می‌گشتند که چنین مطالبی را بنویسند و علیه من حرف بزنند. انصافا پای بازیکن حریف را ندیدم و آن صحنه فقط یک اتفاق فوتبالی بود. حتی زمانی که آن اتفاق افتاد چند بار معذرت‌خواهی کردم.

فارس: چرا اینقدر دیر و بعد از ۵ بازی برای استقلال گل زدی؟

در چند فصل اخیر در همان بازی‌های ابتدایی برای استقلال گل می‌زدم اما امسال کمی دیر شد و از هفته پنجم شروع کردم.

فارس: حتما خبر داری که حیدری هم به دربی نمی‌رسد؟

او بازیکن بزرگی است اما مطمئن هستم بازیکنان دیگر جای او را پر خواهم کرد.

فارس: در نبود حیدری، میداودی و جباری استقلال به مشکل نمی‌خورد؟

نه. مشکل ما این است که پرسپولیس در این چند هفته خوب نتیجه نگرفته و چیزی برای از دست دادن ندارد. آنها می‌خواهند با نتیجه گرفتن در دربی از بحران فرار کنند و این کار ما را سخت می‌کند.

فارس:‌ خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس با این وضعیت نتیجه‌گیری مقابل استقلال به مشکل می‌خورد؟

داشتن مهره‌های کلیدی تضمین پیروزی نیست و واقعا باید این بازی را جدا از بازی‌های دیگر حساب کرد.

فارس: هواداران استقلال از بازی گذشته خاطره تلخی دارند و دوست ندارند آن اتفاق باز هم تکرار شود.

ما ۴ دربی پیاپی را برده‌ایم و هواداران می‌توانند با یادآوری این بازی‌ها دربی قبل را فراموش کنند. بازی آخر هم یک استثناء بود و دیگر تکرار نخواهد شد.
فارس: خودت چه انگیزه‌ای برای این مسابقه داری؟

تلاش می‌کنم مثمرثمر باشم. قول دادن برای این مسابقه درست نیست اما باید بگویم از شرایط خوبی و بدنی خوبی برخوردارم.

فارس: تا به حال سه گل در این مسابقه زده‌ای، کدام بازی بیشتر برای تو جذاب‌ و به یادماندنی بود؟

همان بازی که گل سه امتیاز را با ضربه سر زدم شیرین ترین دربی من بود.

فارس: در صورت گلزنی خوشحالی خاصی مدنظر داری؟

در بازی با ملوان یک دستم را روی یک چشمم گذاشتم و اگر خدا خواست و گل زدم در بازی با پرسپولیس آن را کامل می‌کنم.

فارس: برگ برنده دو تیم برای این مسابقه به نظر تو چه کسانی هستند؟‌

هم استقلال و هم پرسپولیس بازیکن تأثیرگذار زیاد دارند اما تیمی که تیم‌تر باشد برنده بازی است.

فارس: ژوزه قبل از آمدن به پرسپولیس اعلام کرده بود دربی باز است و برای این بازی برنامه دارد.

من از دربی‌های ژوزه نه تا به حال چیزی دیده‌ام و نه شنیده‌ام و شاید دربی‌های آنها با ما فرق می‌کند اما ژوزه تا این دربی را تجربه نکرده نمی‌تواند در موردش چیزی بگوید چون او مطمئنا این بازی برای همه متفاوت است.

فارس: چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟

امیدوارم آنها بیایند و استقلال را حمایت کنند. هواداران خودشان دربی‌باز شده‌اند و همه چیز را خوب می‌دانند. دیگر نیازی نیست به آنها بگوییم چگونه تیم را تشویق کنند چون کار خودشان را بلد هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:مجیدی,عکس,اخبار,مطلب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com